عصبانیم
اشتی با ریاضی
اشتی با ریاضی
یک شنبه 12 خرداد 1398برچسب:, :: 9:48 PM :: نويسنده : عاطفه

خیلی نامردید چرا واسم نظر نمیزارید من این همه مطلب واستون میزارم اما انگار نه انگار.............. میدونید چیه من همتونو خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییییی دوس دارم حالا به خاطر دل منم که شده واسم نظر بزارید دیگه ..... دوستون دارم  حلا که دوستون دارم به افتخار خودتون و من یه دست محکمممممممممممممم



نظرات شما عزیزان:

anita
ساعت15:22---29 آذر 1392
سلام دلم نیومد به این وبت سرنزنم.عالییییییییییییییییییه
بازم میگم اصصصصصصصصصصلابهت نمیاد عطفه جونم.


مامان امیرمحمد
ساعت7:06---25 خرداد 1392
سلام عاطفه جون . ممنون که همیشه به ما سر میزنی ....


وبلاگ خوبی داری ... امیرمحمد که بزرگتر بشه حتما ازش میخوام همیشه به وبلاگت سر بزنه و از اطلاعات ریاضی شما حسابی بهره ببره ...


سلام ممنون که به منم سرزدید


مامان امیرمحمد
ساعت7:05---25 خرداد 1392
سلام عاطفه جون . ممنون که همیشه به ما سر میزنی ....

وبلاگ خوبی داری ... امیرمحمد که بزرگتر بشه حتما ازش میخوام همیشه به وبلاگت سر بزنه و از اطلاعات ریاضی شما حسابی بهره ببره ...

ممنون که به من سرزدید


زهرا
ساعت12:26---14 خرداد 1392
دس دس دس دس ددددددسس دس دس دسمیزنیم دس.یوهو........ وای روحیم عوض شد چن نفر دارن واسم دس میزنن!!!!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 103424
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 2



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک د : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 دریافت کد قفل کلیک راست چت روم