هورااااااا
اشتی با ریاضی
اشتی با ریاضی
شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, :: 10:9 PM :: نويسنده : عاطفه

سلام من خیلیییییییییی خوش حالمممم اقای حسن رو حانی رئیس جمهور شدند من خودم از طر فدار های سرسخت ایشان بودم خیلی اما خب رای نمیتونم بدم اما خیلیییییییی خوش حالمممممم به اقای روحانی هم تبریک میگم حالا برید پاییین من یه جشن باحال گرفتم تو وبممممم                                                    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 103426
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 2



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک د : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 دریافت کد قفل کلیک راست چت روم